Наукова періодика України Сучасна стоматологія


Мельничук М. В. 
Використання навчальних мультимедійних технологій для читання лекцій лікарям-інтернам як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів-стоматологів / М. В. Мельничук // Современная стоматология. - 2016. - № 4. - С. 114-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_4_25
Стрімкий розвиток медицини, запровадження страхової системи та інформаційних технологій висувають підвищені вимоги до професійного рівня сучасних лікарів-інтернів. Підвищення якості вищої освіти визначається використанням нових методів і засобів навчання. Особливості освітньої практики у вищих навчальних закладах традиційно припускають значний обсяг лекційних занять, академічна форма яких у сучасних умовах вимагає модернізації. На кафедрі стоматології післядипломної освіти при читанні лекцій розроблені й упродовж останніх вісім років успішно використовуються тематичні мультимедійні презентації, в основі яких лежить використання програми Microsoft Power Point. Судячи з відгуків лікарів-інтернів і викладачів, введення у практику лекційних презентацій цілком себе виправдало. Інформація зоровим каналом сприймається швидше й повніше, ніж слуховим. Мультимедійна презентація дозволяє максимально використовувати ілюстративний матеріал, знайомлячи інтернів з логічно структурованим основним змістом навчальної теми, усуває дефіцит традиційних джерел демонстраційного навчального матеріалу. Така наочність підвищує інтерес до навчального змісту лекції, сприяє більш глибокій мотивації для його вивчення. Мультимедійна лекція, на відміну від традиційної, представляє широкі можливості демонстрації слухачам інформації різного типу, як текстової так і аудіо-візуальної, дозволяє досягнути принципово нової високої дидактичної якості навчання. Застосування мультимедійних презентацій при читанні лекцій забезпечує зростання якості сприйняття, підвищення уваги інтернів до представленої інформації, підвищує рівень емоціональної та професійної зацікавленості, що є однією з найважливіших задач в удосконаленні освітнього процесу. Але, не дивлячись на їх повсюдне використання, цей процес ще потребує неабиякого вдосконалення. Викладачі повинні пам'ятати, що не статичні картинки на екрані є головним джерелом інформації. Усе ж таки провідна роль належить лектору як головній дієвій особі лекційного заняття, який лише вміло користується допоміжними наочними засобами.
  Повний текст PDF - 816.754 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельничук М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельничук М. В. Використання навчальних мультимедійних технологій для читання лекцій лікарям-інтернам як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів-стоматологів / М. В. Мельничук // Современная стоматология. - 2016. - № 4. - С. 114-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_4_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельничук Микола Васильович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського