Наукова періодика України Сучасна стоматологія


Захарова Г. Є. 
Запровадження інтерактивної освітньої технології "Метод ситуаційного аналізу" в педагогічний процесс кафедри ортопедичної стоматології Національногомедичного університету ім. О. О. Богомольця / Г. Є. Захарова // Современная стоматология. - 2016. - № 2. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_2_30
Розглянуто значення сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі вищої медичної освіти. Інтерактивні методи навчання підвищують якість засвоєння інформації та сприяють оволодінню навичками професійної діяльності. Найбільш ефективними для підготовки майбутніх лікарів є методи ситуаційного аналізу та "мозкового штурму", міждисциплінарні наукові конференції та майстер-класи. Викладення основного матеріалу роботи. Мета роботи - висвітлення досвіду впровадження у педагогічний процес кафедри ортопедичної стоматології Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця інтерактивних освітніх технологій. Описано досвід застосування інтерактивної методики ситуаційного аналізу (case-study) при викладанні ортопедичної стоматології. Розроблено сценарій інтерактивного практичного заняття за методикою ситуаційного аналізу на прикладі розділу Етіологія, патогенез, клініка захворювань скронево-нижньощелепних суглобів. Ортопедичні методи лікування дисфункції скронево-нижньощелепних суглобіві. На основі результатів обстеження тематичного пацієнта складається кейс даних, який у рамках інтерактивного заняття студентам треба проаналізувати з метою встановлення діагнозу та складання плану лікування. При підготовці та проведенні заняття викладач надає експертно-консультаційну допомогу, координуючи взаємодію між усіма учасниками навчального процесу. Висновки. Метод ситуаційного аналізу клінічних ситуацій сприяє розвитку аналітичного клінічного мислення, навчає студентів навичкам диференціальної діагностики, планування та обгрунтування вибору тактики лікування. Ефективність застосування інтерактивних технологій навчання при вивченні ортопедичної стоматології покращенням академічної успішності по відповідним розділам.
  Повний текст PDF - 103.098 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Захарова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Захарова Г. Є. Запровадження інтерактивної освітньої технології "Метод ситуаційного аналізу" в педагогічний процесс кафедри ортопедичної стоматології Національногомедичного університету ім. О. О. Богомольця / Г. Є. Захарова // Современная стоматология. - 2016. - № 2. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_2_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського