Наукова періодика України Сучасна стоматологія


Антоненко М. Ю. 
"Круглий стіл" як інноваційний педагогічний метод формування клінічного мислення лікарів стоматологів у післядипломній освіті / М. Ю. Антоненко, Л. М. Саяпіна, Т. А. Мельничук, Н. А. Зелінська, О. А. Значкова // Современная стоматология. - 2015. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2015_4_31
Мета роботи - оцінка ефективності використання інноваційного методу педагогіки "круглий стіл" на післядипломному етапі освіти лікарів-інтернів-стоматологів. Проаналізовано ефективність використання педагогічного методу "круглий стіл" у системі післядипломної освіти лікарів-стоматологів на прикладі впровадження даного методу на семінарських заняттях під час циклів "Терапевтична стоматологія" та "Хірургічна стоматологія" зі 172 інтернами II року навчання. Визначення вихідного рівня знань і вмінь клінічного мислення в лікарів-інтернів-стоматологів виявило відсутність у них навичок ведення професійної дискусії, викладання думок, аргументації власних переконань в етіології, патогенезі, інтерпретації конкретної клінічної ситуації, невміння скласти план лікування й, відповідно, відсутність вибирати та обгрунтовувати лікарську тактику. Запровадження методу "круглий стіл" як способу інтерактивного навчання із залученням наочного матеріалу, зокрема результатів власних наукових досліджень, довело доцільність широкого використання подібних методів розвитку клінічного мислення в майбутніх лікарів-стоматологів. Висновки: застосування інтерактивного методу навчання "круглий стіл" під час практичної підготовки лікарів-стоматологів на післядипломному етапі освіти сприяє розвитку навичок клінічного мислення та мовлення, допомагає особистісно-професійному розвитку майбутнього фахівця.
  Повний текст PDF - 649.293 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антоненко М.
  • Саяпіна Л.
  • Мельничук Т.
  • Зелінська Н.
  • Значкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антоненко М. Ю. "Круглий стіл" як інноваційний педагогічний метод формування клінічного мислення лікарів стоматологів у післядипломній освіті / М. Ю. Антоненко, Л. М. Саяпіна, Т. А. Мельничук, Н. А. Зелінська, О. А. Значкова // Современная стоматология. - 2015. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2015_4_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Антоненко Марина Юріївна (медичні науки)
  • Саяпіна Лада Михайлівна (медичні науки)
  • Значкова Олена Аркадіївна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського