Наукова періодика України | Стратегія розвитку України | ||
Ложачевська О. М. Формування стратегій позиціонування авіакомпаній України на ринку авіаційних послуг / О. М. Ложачевська, О. В. Коваленко // Стратегія розвитку України. - 2016. - № 1. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sru_2016_1_11 Розкрито аспекти формування стратегій позиціонування авіакомпаній України на ринку авіаційних послуг. Рекомендовані шляхи покращання позиції авіакомпаній України на європейському ринку пасажирських перевезень,які можливі за рахунок стійкого зростання темпів пасажирських авіаперевезень в регіоні, експлуатація авіакомпанією нових сучасних повітряних суден з кращими економічними показниками та підвищеним комфортом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ложачевська О. М. Формування стратегій позиціонування авіакомпаній України на ринку авіаційних послуг / О. М. Ложачевська, О. В. Коваленко // Стратегія розвитку України. - 2016. - № 1. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sru_2016_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |