Наукова періодика України | Сталий розвиток економіки | ||
Окрепкий Р. Б. Стратегічні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємства / Р. Б. Окрепкий, Н. З. Лагоцька // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 2. - С. 283-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_2_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окрепкий Р. Б. Стратегічні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємства / Р. Б. Окрепкий, Н. З. Лагоцька // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 2. - С. 283-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_2_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |