Наукова періодика України | Сталий розвиток економіки | ||
Забурмеха Є. М. Маркетингові підходи до формування категорійного апарату страхового ринку / Є. М. Забурмеха // Сталий розвиток економіки. - 2014. - № 3. - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2014_3_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Забурмеха Є. М. Маркетингові підходи до формування категорійного апарату страхового ринку / Є. М. Забурмеха // Сталий розвиток економіки. - 2014. - № 3. - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2014_3_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |