Наукова періодика України Сталий розвиток економіки


Кінаш І. А.  
Iнтернет-маркетинг – стратегія розвитку сучасних машинобудівних підприємств / І. А. Кінаш // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 3. - С. 331-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_72
  Повний текст PDF - 115.573 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кінаш І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кінаш І. А.  Iнтернет-маркетинг – стратегія розвитку сучасних машинобудівних підприємств / І. А. Кінаш // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 3. - С. 331-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_72.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ясінецька Ірина Анатоліївна (1979–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського