Наукова періодика України Сталий розвиток економіки


Звягінцева О. Б. 
Механізм формування рекламного менеджменту підприємств / О. Б. Звягінцева, П. В. Коробчук // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_58
  Повний текст PDF - 104.489 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Звягінцева О.
  • Коробчук П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Звягінцева О. Б. Механізм формування рекламного менеджменту підприємств / О. Б. Звягінцева, П. В. Коробчук // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_58.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Звягінцева Ольга Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського