Наукова періодика України | Сталий розвиток економіки | ||
Звягінцева О. Б. Механізм формування рекламного менеджменту підприємств / О. Б. Звягінцева, П. В. Коробчук // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_58 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Звягінцева О. Б. Механізм формування рекламного менеджменту підприємств / О. Б. Звягінцева, П. В. Коробчук // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_58.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |