Наукова періодика України | Соціальна педагогіка: теорія та практика | ||
Алєксєєнко Т. Ф. Роль концептуалізації в розвитку соціально-педагогічного знання / Т. Ф. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_4_11 Зроблено спробу осмислення проблеми концептуалізації в її основних категоріях і сутнісних характеристиках з позиції різних наук та стратегічних завдань розвитку теорії й методології соціальної педагогіки як нової галузі інтегрованого знання, у якій уже відбулося накопичення емпіричної інформації з різних актуальних соціально-педагогічних проблем, що потребує більш високого рівня узагальнення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Алєксєєнко Т. Ф. Роль концептуалізації в розвитку соціально-педагогічного знання / Т. Ф. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_4_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |