Наукова періодика України | Соціальна педагогіка: теорія та практика | ||
Роман С. В. Формування еколого-гуманістичних цінностей школярів як педагогічна проблема / С. В. Роман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_5 Охарактеризовано найбільш уживані в педагогічній практиці складники змісту, структури, механізмів, технологій, методів формування (виховання) еколого-гуманістичних цінностей школярів. Одним із грунтовно розроблених аспектів дослідженої проблеми на рівні форм виховної роботи є формування гуманістичних цінностей школярів у позаурочний час. Серед головних умов активного формування цінностей школярів у позаурочній і позашкільній діяльності науковці виділяють гуманізацію міжособистісного спілкування й діалогізацію педагогічної взаємодії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Роман С. В. Формування еколого-гуманістичних цінностей школярів як педагогічна проблема / С. В. Роман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |