Наукова періодика України | Соціальна педагогіка: теорія та практика | ||
Чернуха Н. М. До питань інтеграції в сучасній освіті / Н. М. Чернуха // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 27–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_6 Проаналізовано сучасні підходи до інтеграції в освіті та формування толерантності в процесі підготовки фахівців. На практиці доведено, що діалогова позиція пегагога стає необхідною умовою успішного професійного становлення майбутнього фахівця. Представлені напрацювання надають підстави стверджувати, що саме гуманітарна освіта, діалогова форма навчання, інтеграційні процеси у сучасному освітньому просторі звернені до духовних можливостей людини. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чернуха Н. М. До питань інтеграції в сучасній освіті / Н. М. Чернуха // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 27–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |