Наукова періодика України | Соціальна педагогіка: теорія та практика | ||
Харченко С. Я. Значення категорії "соціальність" у пошуках методологічної основи розвитку сучасної соціально-педагогічної науки / С. Я. Харченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 4–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_3 Розглянуто методологічні проблеми соціальної педагогіки як сучасної дискусійної галузі знання, що вимагає пошуку нових підходів до визначення сутності та структури систем і процесів, які вона вивчає. Обгрунтовано необхідність та розкрито стан розробки міждисциплінарної категоріальної одиниці "соціальність" у ставленні наукових поглядів щодо розуміння результату соціального виховання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Харченко С. Я. Значення категорії "соціальність" у пошуках методологічної основи розвитку сучасної соціально-педагогічної науки / С. Я. Харченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 4–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |