Наукова періодика України Соціальна педагогіка: теорія та практика


Макаренко А. В. 
Школа-інтернат як фактор формування соціального здоров’я вихованців / А. В. Макаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 75–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_13
Розкрито роль школи-інтернату в процесі формування соціального здоров'я вихованців, які в ній утримуються. Доведено, що за певних педагогічних умов у зазначеній установі можна сформувати соціально здорову особистість, здатну використовувати свій соціальний і психологічний ресурс для пристосування до соціального середовища й конструктивної активізації в ньому, яка не має аномалій у поведінці й психічному розвитку та дотримується соціальних норм.
  Повний текст PDF - 166.648 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Макаренко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Макаренко А. В. Школа-інтернат як фактор формування соціального здоров’я вихованців / А. В. Макаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 75–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Макаренко Андрій Вікторович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського