Наукова періодика України | Соціальна педагогіка: теорія та практика | ||
Макаренко А. В. Школа-інтернат як фактор формування соціального здоров’я вихованців / А. В. Макаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 75–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_13 Розкрито роль школи-інтернату в процесі формування соціального здоров'я вихованців, які в ній утримуються. Доведено, що за певних педагогічних умов у зазначеній установі можна сформувати соціально здорову особистість, здатну використовувати свій соціальний і психологічний ресурс для пристосування до соціального середовища й конструктивної активізації в ньому, яка не має аномалій у поведінці й психічному розвитку та дотримується соціальних норм. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Макаренко А. В. Школа-інтернат як фактор формування соціального здоров’я вихованців / А. В. Макаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 75–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |