![]() | Наукова періодика України | ![]() | Соціальна фармація в охороні здоров’я |
Ольховська А. Б. Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації / А. Б. Ольховська, В. В. Малий, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 1. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2022_8_1_8 Мета роботи - систематизація й обгрунтування доцільності застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій у фармації на засадах науково-методичного підходу та розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації, яка стане у пригоді суб'єктам фармацевтичного ринку для забезпечення ефективності процесів просування фармацевтичного товару та взаємодії з потенційно-цільовою аудиторією. Для реалізації окреслених завдань дослідження застосовано методи контент-аналізу, структурно-системного аналізу, соціологічних і маркетингових досліджень, порівняльного аналізу, угрупування, графічний метод. Систематизовано та обгрунтовано доцільність застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів на вітчизняний фармацевтичний ринок з урахуванням зарубіжного досвіду. Складено та порівняно рейтинг активності застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій в Україні та за кордоном і окреслено перспективи та переваги їх запровадження на вітчизняному ринку. Розроблено та запропоновано процесну модель управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації. Встановлено, що персоніфіковані маркетингові комунікації забезпечують концентрацію комунікативних зусиль на цільовій аудиторії суб'єктами фармацевтичного ринку, що в подальшому надає їм можливість заощаджувати кошти та мінімізувати зайві інвестиції на просування лікарських засобів. Запропонована процесна модель управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації сприятиме підвищенню якості фармацевтичної допомоги населенню країни. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ольховська А. Б. Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації / А. Б. Ольховська, В. В. Малий, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 1. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2022_8_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |