Наукова періодика України Соціальна фармація в охороні здоров’я


Ольховська А. Б. 
Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації / А. Б. Ольховська, В. В. Малий, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 1. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2022_8_1_8
Мета роботи - систематизація й обгрунтування доцільності застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій у фармації на засадах науково-методичного підходу та розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації, яка стане у пригоді суб'єктам фармацевтичного ринку для забезпечення ефективності процесів просування фармацевтичного товару та взаємодії з потенційно-цільовою аудиторією. Для реалізації окреслених завдань дослідження застосовано методи контент-аналізу, структурно-системного аналізу, соціологічних і маркетингових досліджень, порівняльного аналізу, угрупування, графічний метод. Систематизовано та обгрунтовано доцільність застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів на вітчизняний фармацевтичний ринок з урахуванням зарубіжного досвіду. Складено та порівняно рейтинг активності застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій в Україні та за кордоном і окреслено перспективи та переваги їх запровадження на вітчизняному ринку. Розроблено та запропоновано процесну модель управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації. Встановлено, що персоніфіковані маркетингові комунікації забезпечують концентрацію комунікативних зусиль на цільовій аудиторії суб'єктами фармацевтичного ринку, що в подальшому надає їм можливість заощаджувати кошти та мінімізувати зайві інвестиції на просування лікарських засобів. Запропонована процесна модель управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації сприятиме підвищенню якості фармацевтичної допомоги населенню країни.
  Повний текст PDF - 454.711 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ольховська А.
  • Малий В.
  • Лісна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ольховська А. Б. Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації / А. Б. Ольховська, В. В. Малий, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 1. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2022_8_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ольховська Анжела Борисівна (фармацевтичні науки)
  • Малий Володимир Валентинович (1974–) (фармацевтичні науки)
  • Лісна Анастасія Геннадіївна (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського