Наукова періодика України Соціальна фармація в охороні здоров’я


Olkhovska A. B. 
Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Т. 5, № 1. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2019_5_1_6
Мета роботи - теоретичне та практичне обгрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв'язків між суб'єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи - контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб'єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга "виробник - оптова фірма - аптека". Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: "Взаємовідносини з клієнтами", "Min Peak, Win Peak CRM". Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб'єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв'язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв'язків та ефективність партнерських відносин. Висновки: теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб'єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном.
  Повний текст PDF - 623.339 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Olkhovska A.
  • Malyi V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Olkhovska A. B. Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Т. 5, № 1. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2019_5_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малий Володимир Валентинович (1974–) (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського