Наукова періодика України Соціальна фармація в охороні здоров’я


Ольховська А. Б. 
Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просування / А. Б. Ольховська, В. В. Малий // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Т. 4, № 4. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2018_4_4_11
  Повний текст PDF - 513.239 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ольховська А.
  • Малий В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ольховська А. Б. Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просування / А. Б. Ольховська, В. В. Малий // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Т. 4, № 4. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2018_4_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ольховська Анжела Борисівна (фармацевтичні науки)
  • Малий Володимир Валентинович (1974–) (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського