Наукова періодика України | Соціальна фармація в охороні здоров’я | ||
Півень О. П. Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємства / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2016. - Т. 2, № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2016_2_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Півень О. П. Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємства / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2016. - Т. 2, № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2016_2_3_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |