Наукова періодика України Соціальна фармація в охороні здоров’я


Півень О. П. 
Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємства / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2016. - Т. 2, № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2016_2_3_10
  Повний текст PDF - 370.077 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Півень О.
  • Ткаченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Півень О. П. Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємства / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2016. - Т. 2, № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2016_2_3_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Півень Олена Петрівна (фармацевтичні науки)
  • Ткаченко Ірина Валер'янівна (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського