Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Kendiukhov O. V. System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking / O. V. Kendiukhov // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kendiukhov O. V. System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking / O. V. Kendiukhov // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |