Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Zagornaya T. O. Analytical and mathematical instruments of the competitive dynamic diagnostics in the retail dealing / T. O. Zagornaya // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zagornaya T. O. Analytical and mathematical instruments of the competitive dynamic diagnostics in the retail dealing / T. O. Zagornaya // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |