Наукова періодика України | Системи обробки інформації | ||
Титоренко Ф. С. Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару / Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 4. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_4_36 Представлено актуальні питання розробки рекламної компанії в соціальній мережі "Вконтакте" з метою просування бренду "Korania Sketchbook". Розглянуто порядок пошуку цільової аудиторії, тестування і запуск рекламних постів. Наведено конкретні приклади створення рекламної компанії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Титоренко Ф. С. Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару / Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 4. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_4_36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |