Наукова періодика України Системи обробки інформації


Титоренко Ф. С. 
Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару / Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 4. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_4_36
Представлено актуальні питання розробки рекламної компанії в соціальній мережі "Вконтакте" з метою просування бренду "Korania Sketchbook". Розглянуто порядок пошуку цільової аудиторії, тестування і запуск рекламних постів. Наведено конкретні приклади створення рекламної компанії.
  Повний текст PDF - 1.698 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Титоренко Ф.
  • Бокарєва Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Титоренко Ф. С. Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару / Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 4. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_4_36.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського