Наукова періодика України | Системи обробки інформації | ||
Шевченко Г. В. Інформаційна технологія прийняття рішення щодо стратегії рекламної компанії в умовах конкуренції: таргетинг реклами і ціноутворення / Г. В. Шевченко, О. В. Барабаш // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 12. - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_12_42 Розглянуто рекламну стратегію, яка дозволяє спрямовувати рекламу до різних груп споживачів на ринку з урахуванням конкуруючих фірм. За умов розвитку інформаційних технологій адресування реклами в меншому степені споживачам, які використовують продукцію різних фірм, можна розглядати як спосіб створити додаткову диференціацію на ринку. Показано, що таргетинг робить рекламу більш ефективною за рахунок усунення розповсюдження реклами для споживачів, які не будуть купувати послугу. Представлена модель дозволяє продемонструвати, як на рекламну стратегію фірми впливає здатність фірми таргетингувати ціни. Показано, що таргетинг реклами є більш цінним для фірм у конкурентному середовищі, ніж здатність до таргетингу цін. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко Г. В. Інформаційна технологія прийняття рішення щодо стратегії рекламної компанії в умовах конкуренції: таргетинг реклами і ціноутворення / Г. В. Шевченко, О. В. Барабаш // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 12. - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_12_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |