Наукова періодика України | Системи обробки інформації | ||
Барабаш О. В. Математична модель таргетингового розміщення реклами при неперервному рекламуванні / О. В. Барабаш, Г. В. Шевченко // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 11. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_11_42 Розглянуто задачу відбору оптимальної кількості реклами на різних Інтернет-ресурсах. Відображено необхідність знаходження об'єму рекламних повідомлень, який потрібно розмістити на різних майданчиках в межах допустимого бюджету, з метою максимізувати досяжність до цільової аудиторії. Тут в якості майданчиків були розглянуті різні Інтернет-ресурси і різні формати реклами. Цінові (затратні) аспекти для різних форматів рекламних оголошень були визначені шляхом спостережень. Задача сформульована як задача цільового програмування з багатокритеріальними випадковими обмеженнями. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барабаш О. В. Математична модель таргетингового розміщення реклами при неперервному рекламуванні / О. В. Барабаш, Г. В. Шевченко // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 11. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_11_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |