Наукова періодика України Системи обробки інформації


Барабаш О. В. 
Математична модель таргетингового розміщення реклами при неперервному рекламуванні / О. В. Барабаш, Г. В. Шевченко // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 11. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_11_42
Розглянуто задачу відбору оптимальної кількості реклами на різних Інтернет-ресурсах. Відображено необхідність знаходження об'єму рекламних повідомлень, який потрібно розмістити на різних майданчиках в межах допустимого бюджету, з метою максимізувати досяжність до цільової аудиторії. Тут в якості майданчиків були розглянуті різні Інтернет-ресурси і різні формати реклами. Цінові (затратні) аспекти для різних форматів рекламних оголошень були визначені шляхом спостережень. Задача сформульована як задача цільового програмування з багатокритеріальними випадковими обмеженнями.
  Повний текст PDF - 310.272 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Барабаш О.
  • Шевченко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Барабаш О. В. Математична модель таргетингового розміщення реклами при неперервному рекламуванні / О. В. Барабаш, Г. В. Шевченко // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 11. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_11_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Барабаш Олег Володимирович (технічні науки)
  • Шевченко Галина Володимирівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського