Наукова періодика України Системи обробки інформації


Решетняк Е. И. 
Матричные методы разработки маркетинговой стратегии предприятия / Е. И. Решетняк, А. В. Степанюк // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 3(2). - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_2_3_53
Рассмотрены и систематизированы основные матричные методы разработки маркетинговой стратегии на предприятии. Предложено осуществить классификацию матричные методов в зависимости от уровня стратегического управления на предприятии. Предложены общий подход и методика поэтапного внедрения матричного инструментария в процесс стратегического маркетингового планирования на предприятии.
  Повний текст PDF - 442.932 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Решетняк Е.
  • Степанюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Решетняк Е. И. Матричные методы разработки маркетинговой стратегии предприятия / Е. И. Решетняк, А. В. Степанюк // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 3(2). - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_2_3_53.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського