Наукова періодика України | Системи обробки інформації | ||
Ушакова І. О. Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакету Anylogic / І. О. Ушакова, С. О. Панасенко // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 4(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_4_20 Визначено основні напрямки впливу соціальних мереж на взаємовідносини з клієнтами, а саме на формування лояльності клієнтів. Розглянуто особливості моделювання соціальних мереж та агентного моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів. Побудовано багатоагентну модель формування лояльності клієнтів під впливом розповсюдження інформації в соціальній мережі. За моделлю визначено тенденцію зміни стану клієнтів з потенційних на реальні протягом модельного періоду. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ушакова І. О. Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакету Anylogic / І. О. Ушакова, С. О. Панасенко // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 4(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_4_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |