Наукова періодика України | Соціологічні студії | ||
Глинська Л. Соціологічні підходи до аналізу освіти як методологічна основа її модернізації / Л. Глинська // Соціологічні студії. - 2013. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2013_2_17 Синтезовано суперечливі положення різних теоретико-методологічних підходів до аналізу освітнього процесу; такий підхід передбачає об'єднання різних знань щодо освіти в цілісну систему, яка могла би стати універсальною теорією освіти. З урахуванням того, що модернізація освітнього процесу сучасного суспільства вимагає створення адекватної моделі навчання й виховання, основою якої виступає людина як творчий об'єкт, виділено значимість таких її якостей, як внутрішній саморозвиток у контексті дегуманізації життєвого простору; формування таких орієнтацій, які продукують світоглядно-ціннісні чинники протидії деструктивним впливам і впевненості у своїх силах та можливості успішно реалізувати власні претензії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Глинська Л. Соціологічні підходи до аналізу освіти як методологічна основа її модернізації / Л. Глинська // Соціологічні студії. - 2013. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2013_2_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |