Наукова періодика України Соціально-гуманітарний вісник


Черняєва К. В. 
Маркетингові чинники популярності фільмів про супергероїв на прикладі студії "Марвел" / К. В. Черняєва // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 133-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_87
  Повний текст PDF - 1.011 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черняєва К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черняєва К. В. Маркетингові чинники популярності фільмів про супергероїв на прикладі студії "Марвел" / К. В. Черняєва // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 133-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_87.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського