Наукова періодика України | Соціально-гуманітарний вісник | ||
Черняєва К. В. Маркетингові чинники популярності фільмів про супергероїв на прикладі студії "Марвел" / К. В. Черняєва // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 133-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_87 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черняєва К. В. Маркетингові чинники популярності фільмів про супергероїв на прикладі студії "Марвел" / К. В. Черняєва // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 133-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_87. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |