Наукова періодика України | Соціально-гуманітарний вісник | ||
Филоненко В. В. Бренд-менеджмент в системі маркетингової діяльності / В. В. Филоненко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 91-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_59 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Филоненко В. В. Бренд-менеджмент в системі маркетингової діяльності / В. В. Филоненко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 91-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_59. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |