Наукова періодика України Соціально-гуманітарний вісник


Филоненко В. В. 
Бренд-менеджмент в системі маркетингової діяльності / В. В. Филоненко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 91-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_59
  Повний текст PDF - 1.128 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Филоненко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Филоненко В. В. Бренд-менеджмент в системі маркетингової діяльності / В. В. Филоненко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 91-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_59.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського