Наукова періодика України Соціально-гуманітарний вісник


Яковицька О. С. 
Значення і роль маркетингових досліджень в діяльності підприємств / О. С. Яковицька // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_23_39
  Повний текст PDF - 960.738 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковицька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковицька О. С. Значення і роль маркетингових досліджень в діяльності підприємств / О. С. Яковицька // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_23_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського