Наукова періодика України | Соціально-гуманітарний вісник | ||
Яковицька О. С. Значення і роль маркетингових досліджень в діяльності підприємств / О. С. Яковицька // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_23_39 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яковицька О. С. Значення і роль маркетингових досліджень в діяльності підприємств / О. С. Яковицька // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_23_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |