Наукова періодика України | Соціально-гуманітарний вісник | ||
Шатківська О. Ю. Маркетингові дослідження як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу / О. Ю. Шатківська // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 170-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_23_38 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шатківська О. Ю. Маркетингові дослідження як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу / О. Ю. Шатківська // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 170-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_23_38. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |