Наукова періодика України | Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського | ||
Гаврилюк А. М. Державний маркетинг позиціонування атрактивності нематеріальної культурної спадщини України засобами туризму / А. М. Гаврилюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Державне управління. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2018_29_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаврилюк А. М. Державний маркетинг позиціонування атрактивності нематеріальної культурної спадщини України засобами туризму / А. М. Гаврилюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Державне управління. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2018_29_2_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |