Наукова періодика України Slobozhanskyi herald of science and sport


Красова І. 
Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності / І. Красова, А. Дейнеко, М. Марченков, Л. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 3. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_3_7
Умови сучасного трактування процесу навчання вимагають зростання ролі вчителя і уроку фізичної культури. Нормативні вимоги, які висуваються до вчителя, вже сьогодні формують новий підхід до викладання фізичної культури, де важливе місце займає культура спілкування і рівень мовно-професійної компетентності вчителя фізичної культури, що, безумовно, неможливо без знання й умілого використання гімнастичної термінології. Мета роботи - визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури, особливостей використання термінів, причин, що не дозволяють вчителям ефективно використовувати гімнастичну термінологію під час фахової діяльності. У дослідженні приймали участь вчителі фізичної культури (n = 87). Розглянуто деякі особливості використання гімнастичної термінології вчителями фізичної культури. Встановлено у них недостатній рівень термінологічної компетентності під час фахової діяльності при використанні фізичних вправ. Виявлено причини, що не дозволяють вчителям фізичної культури ефективно використовувати гімнастичну термінологію. Висновки: рівень термінологічної компетентності у кожного фахівця є індивідуальним і дуже часто потребує його підвищення Встановлено, що не зважаючи на важливу роль використання гімнастичної термінології, її складова в уроці фізичної культури з кожним роком зменшується. Виявлено ряд причин, які впливають на рівень термінологічної компетентності вчителів і відображаються на якості фахової діяльності в цілому.
  Повний текст PDF - 247.889 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Красова І.
  • Дейнеко А.
  • Марченков М.
  • Луценко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Красова І. Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності / І. Красова, А. Дейнеко, М. Марченков, Л. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 3. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_3_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дейнеко Анастасія Олександрівна (технічні науки)
  • Дейнеко Альфія Хамзіївна (фізичне виховання та спорт)
  • Луценко Лариса Андріївна (медичні науки)
  • Луценко Людмила Олексіївна (філологічні науки)
  • Луценко Лариса Андріївна (медичні науки)
  • Луценко Лариса Сергіївна (фізичне виховання та спорт)
  • Луценко Лариса Вікторівна (хімічні науки)
  • Луценко Лідія Анатоліївна (юридичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського