Наукова періодика України | Slobozhanskyi herald of science and sport | ||
Лопацький С. Особливості змін стану біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання / С. Лопацький // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 3. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_3_16 Мета роботи - вивчити особливості змін стану біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання. У дослідженні взяли участь 401 студент 1 - 4 курсу, які навчаються на денній формі навчання. Для виконання поставлених завдань використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури та документальних матеріалів; педагогічне спостереження; педагогічний експеримент (проведення констатувального експерименту); візуальний скринінг стану біогеометричного профілю постави [7]; методи математичної статистики. У процесі дослідження, на підставі візуального скринінгу встановлено, що 74 % студентів мали порушення постави, причому найбільшу чисельність серед них склали студенти зі сколіотичною поставою. Встановлено тенденції та статистично достовірні різниці в значеннях оцінки стану біогеометричного профілю постави студентів у бік їх зменшення від курсу до курсу. Отримані дані свідчать про наявність процесу погіршення стану постави студентів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лопацький С. Особливості змін стану біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання / С. Лопацький // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 3. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_3_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |