Наукова періодика України | Slobozhanskyi herald of science and sport | ||
Волік С. В. Формування іміджу футбольних клубів України / С. В. Волік, В. В. Мулик // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 2. - С. 57–60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_2_13 Мета дослідження - визначити шляхи удосконалення іміджу футбольних клубів України. Проаналізовано зміст іміджу у спорті взагалі та у футболі зокрема й фактори, що формують імідж футбольних клубів. Висвітлено ступені розвитку іміджу: дослідження поточного етапу; формування стратегії розвитку; реалізація та контроль стратегії розвитку. Висновки: формування іміджу - це вкладення в майбутнє організації, яке необхідно для досягнення серйозних довгострокових результатів. Лише футбольний клуб, що сприймається позитивно, може одержати підтримку і домогтися суттєвих успіхів. Формування позитивної репутації, скрупульозно розробленої та поетапно реалізованої - це вигідне вкладення коштів, яке у майбутньому обернеться в гідну нагороду. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Волік С. В. Формування іміджу футбольних клубів України / С. В. Волік, В. В. Мулик // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 2. - С. 57–60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |