Наукова періодика України | Стиль і текст | ||
Платонова А. В. Рекламні жанри як чинник обсягу рекламної інформації у рейтингових друкованих мас-медіа Криму / А. В. Платонова // Стиль і текст. - 2012. - Вип. 13. - С. 174-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sit_2012_13_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Платонова А. В. Рекламні жанри як чинник обсягу рекламної інформації у рейтингових друкованих мас-медіа Криму / А. В. Платонова // Стиль і текст. - 2012. - Вип. 13. - С. 174-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sit_2012_13_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |