Наукова періодика України Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин


Шегда М. В. 
Соціально відповідальне маркетингове управління підприємством на основі ЗПС (на прикладі підприємства з продажу лакофарбової продукції) / М. В. Шегда // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. - 2016. - Вип. 34. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shpebfrv_2016_34_3
  Повний текст PDF - 192.787 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шегда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шегда М. В. Соціально відповідальне маркетингове управління підприємством на основі ЗПС (на прикладі підприємства з продажу лакофарбової продукції) / М. В. Шегда // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. - 2016. - Вип. 34. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shpebfrv_2016_34_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського