Наукова періодика України | Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин | ||
Шегда М. В. Соціально відповідальне маркетингове управління підприємством на основі ЗПС (на прикладі підприємства з продажу лакофарбової продукції) / М. В. Шегда // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. - 2016. - Вип. 34. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shpebfrv_2016_34_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шегда М. В. Соціально відповідальне маркетингове управління підприємством на основі ЗПС (на прикладі підприємства з продажу лакофарбової продукції) / М. В. Шегда // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. - 2016. - Вип. 34. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shpebfrv_2016_34_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |