Наукова періодика України Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин


Климчук М. М. 
Соціально-відповідальний маркетинг на підприємствах будівельної індустрії: акцент на енергозбереження / М. М. Климчук, М. В. Шегда // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. - 2016. - Вип. 34. - С. 169-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shpebfrv_2016_34_21
  Повний текст PDF - 178.511 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Климчук М.
  • Шегда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Климчук М. М. Соціально-відповідальний маркетинг на підприємствах будівельної індустрії: акцент на енергозбереження / М. М. Климчук, М. В. Шегда // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. - 2016. - Вип. 34. - С. 169-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shpebfrv_2016_34_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Климчук Марина Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського