Наукова періодика України Стратегія економічного розвитку України


Шафалюк О. К. 
Актуальні проблеми сегментування ринків і позиціонування брендів у розвитку маркетингу послуг, сучасних форматів конкуренції / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України. - 2017. - № 40. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2017_40_15
  Повний текст PDF - 433.731 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шафалюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шафалюк О. К. Актуальні проблеми сегментування ринків і позиціонування брендів у розвитку маркетингу послуг, сучасних форматів конкуренції / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України. - 2017. - № 40. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2017_40_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шафалюк Олександр Казимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського