Наукова періодика України | Стратегія економічного розвитку України | ||
Павленко О. В. Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції / О. В. Павленко // Стратегія економічного розвитку України. - 2016. - № 39. - С. 205-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2016_39_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Павленко О. В. Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції / О. В. Павленко // Стратегія економічного розвитку України. - 2016. - № 39. - С. 205-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2016_39_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |