Наукова періодика України Стратегія економічного розвитку України


Павленко О. В. 
Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції / О. В. Павленко // Стратегія економічного розвитку України. - 2016. - № 39. - С. 205-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2016_39_26
  Повний текст PDF - 529.009 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павленко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павленко О. В. Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції / О. В. Павленко // Стратегія економічного розвитку України. - 2016. - № 39. - С. 205-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2016_39_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського