Наукова періодика України | Стратегія економічного розвитку України | ||
Дерев’янко О. Г. Репутація як фактор споживчого вибору продуктів харчової промисловості / О. Г. Дерев’янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 35. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_35_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дерев’янко О. Г. Репутація як фактор споживчого вибору продуктів харчової промисловості / О. Г. Дерев’янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 35. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_35_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |