Наукова періодика України Стратегія економічного розвитку України


Дерев’янко О. Г. 
Репутація як фактор споживчого вибору продуктів харчової промисловості / О. Г. Дерев’янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 35. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_35_25
  Повний текст PDF - 442.951 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дерев’янко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дерев’янко О. Г. Репутація як фактор споживчого вибору продуктів харчової промисловості / О. Г. Дерев’янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 35. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_35_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського