Наукова періодика України | Стратегія економічного розвитку України | ||
Борисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 34. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_34_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 34. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_34_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |