Наукова періодика України | Стратегія економічного розвитку України | ||
Сагайдак М. П. Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / М. П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України. - 2013. - № 32. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2013_32_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сагайдак М. П. Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / М. П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України. - 2013. - № 32. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2013_32_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |