Наукова періодика України Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України


Пирч М. І. 
Позиціонування як елемент стратегії бренду міста: досвід Польщі / М. І. Пирч // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2015. - Вип. 4. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2015_4_24
  Повний текст PDF - 831.703 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пирч М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пирч М. І. Позиціонування як елемент стратегії бренду міста: досвід Польщі / М. І. Пирч // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2015. - Вип. 4. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2015_4_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пирч Мар'яна Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського