Наукова періодика України Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України


Кушнірецька О. В. 
Інформаційно-маркетингова функція міста-метрополії: підходи до означення та оцінки / О. В. Кушнірецька // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 2. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_2_9
  Повний текст PDF - 275.393 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кушнірецька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кушнірецька О. В. Інформаційно-маркетингова функція міста-метрополії: підходи до означення та оцінки / О. В. Кушнірецька // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 2. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кушнірецька Оксана Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського