Наукова періодика України | SocioEconomic Challenges | ||
Halbusi H. The Effect of Electronic Word-of-Mouth (EWOM) on Brand Image and Purchase Intention: a Conceptual Paper / H. Halbusi, S. Tehseen // SocioEconomic Challenges. - 2018. - Vol. 2, Iss. 3. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seconch_2018_2_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Halbusi H. The Effect of Electronic Word-of-Mouth (EWOM) on Brand Image and Purchase Intention: a Conceptual Paper / H. Halbusi, S. Tehseen // SocioEconomic Challenges. - 2018. - Vol. 2, Iss. 3. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seconch_2018_2_3_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |