Наукова періодика України SocioEconomic Challenges


Halbusi H. 
The Effect of Electronic Word-of-Mouth (EWOM) on Brand Image and Purchase Intention: a Conceptual Paper / H. Halbusi, S. Tehseen // SocioEconomic Challenges. - 2018. - Vol. 2, Iss. 3. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seconch_2018_2_3_10
  Повний текст PDF - 296.001 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Halbusi H.
  • Tehseen S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Halbusi H. The Effect of Electronic Word-of-Mouth (EWOM) on Brand Image and Purchase Intention: a Conceptual Paper / H. Halbusi, S. Tehseen // SocioEconomic Challenges. - 2018. - Vol. 2, Iss. 3. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seconch_2018_2_3_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського