Наукова періодика України SocioEconomic Challenges


Sale M. A. 
Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation's (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria / M. A. Sale, A. Bappayo, A. Abubakar // SocioEconomic Challenges. - 2018. - Vol. 2, Iss. 2. - С. 19-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seconch_2018_2_2_5
  Повний текст PDF - 496.657 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sale M.
  • Bappayo A.
  • Abubakar A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sale M. A. Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation's (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria / M. A. Sale, A. Bappayo, A. Abubakar // SocioEconomic Challenges. - 2018. - Vol. 2, Iss. 2. - С. 19-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seconch_2018_2_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського