Наукова періодика України Соціальна економіка


Пархоменко О. С. 
Методичний підхід до здійснення процедури бренд-менеджменту в організаціях некомерційного сектору / О. С. Пархоменко, Т. С. Коваль // Соціальна економіка. - 2018. - Вип. 56. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2018_56_17
  Повний текст PDF - 530.829 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пархоменко О.
  • Коваль Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пархоменко О. С. Методичний підхід до здійснення процедури бренд-менеджменту в організаціях некомерційного сектору / О. С. Пархоменко, Т. С. Коваль // Соціальна економіка. - 2018. - Вип. 56. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2018_56_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пархоменко Олена Степанівна (економічні науки)
  • Коваль Тимур Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського