Наукова періодика України Наука та інновації


Маркіна Л. М. 
Дослідження технологічних параметрів піролізу зношених автомобільних шин при їх статичному навантаженні / Л. М. Маркіна, М. С. Крива // Наука та інновації. - 2018. - Т. 14, № 6. - С. 38-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2018_14_6_6
Проблеми утилізації зношених автомобільних шин гостро постають на теренах нашої країни, оскільки обсяг останніх безперевно збільшується. Крім того, недосконалість наявних методів термічної утилізації зношених автошин спонукає до розробки новітньої технології піролізу в поєднанні зі статичним навантаженням. Через відсутність даних щодо особливостей робочого процесу, що ускладнює проведення налагоджувальних робіт та реалізацію утилізації гумових відходів термічним розкладанням під дією статичного навантаження в промислових умовах, важливим є визначення особливостей деструкції гумових відходів в реакторі устаткування під час статичного стискання. Мета роботи - визначення фізичних характеристик теплотехнічного процесу деструкції зношених автошин в піролізному реакторі в поєднанні зі статичним навантаженням. Для оцінки ефективності запропонованого методу проведено серію експериментальних досліджень: традиційний піроліз подрібнених автошин в реакторі та піроліз автошин зі статичним навантаженням. За допомогою програми COMSOL Multiphysics досліджено теплофізичні характеристики вертикального піролізного реактора, заповненого автошинами, при взаємодії температури й статичного стискання. Шляхом використання програмою методу кінцевих елементів та розв'язання диференціального рівняння теплопровідності, побудовано графіки, що демонструють теплопровідність і процес розподілу температурного поля всередині піролізного реактора за умов ущільнення перероблюваних продуктів. Розраховано термін перебування автошин в реакторі, що складає 7,8 год. Визначено оптимальний тиск на автошини, необхідний для досягнення максимального ущільнення. Висновки: обгрунтовано підвищення продуктивності установки утилізації гумотехнічних відходів шляхом впровадження в технологічну схему багатоконтурного циркуляційного піролізу статичного навантаження. Показано ефективність застосування статичного навантаження під час процесу, про що свідчить збільшення коефіцієнту теплопровідності масиву автошин в реакторі і, як наслідок, більш рівномірний розподіл температури в об'ємі ущільнених автошин.
  Повний текст PDF - 818.377 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Маркіна Л.
  • Крива М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Маркіна Л. М. Дослідження технологічних параметрів піролізу зношених автомобільних шин при їх статичному навантаженні / Л. М. Маркіна, М. С. Крива // Наука та інновації. - 2018. - Т. 14, № 6. - С. 38-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2018_14_6_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Маркіна Людмила Миколаївна (національна безпека)
  • Маркіна Людмила Миколаївна (технічні науки)
  • Крива Маргарита Сергіївна (національна безпека)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського