Наукова періодика України Наука та інновації


Suprun V. М. 
Social Advertising in Modern Communication Space / V. М. Suprun, L. V. Suprun // Наука та інновації. - 2018. - Т. 14, № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2018_14_4_8
Еволюційний поступ сучасного суспільства не можливо уявити без культивування високих соціокультурних цінностей, інформаційним формувачем яких у царині комунікаційного простору стає соціальна реклама. Основними проблемами, які потребують розв'язання, є вироблення ефективних механізмів створення та поширення соціальної реклами, підвищення рівня її впливу на аксіологічні маркери суспільства. Мета роботи - дослідити форми реалізації, функції та ефективність соціальної реклами як стандартів суспільної поведінки, що репрезентуються на рівні масово-комунікаційного простору. На матеріалі сучасного інформаційно-комунікаційного простору України через емпірику даних проаналізовано специфіку соціальної реклами. Визначено основні конститутивні ознаки, особливості й функції соціальної реклами, комунікаційні канали її розповсюдження, серед яких пріоритетне місце посідають сучасні засоби масової комунікації. З'ясовано головні завдання й значення соціальної реклами в еволюційному розвитку соціуму, оскільки це не лише маркер його демократичних і гуманістичних зрушень, а й важлива інвестиція в майбутнє, адже саме соціальна реклама виконує виховну й соціально-корегуючу функції. Встановлено, що ефективність впливу соціальної реклами суттєво залежить від передбачуваної цільової аудиторії, її психоемоційного, фізичного станів, інтелектуального рівня, віку, статі, життєвого досвіду, професійної зайнятості тощо, а її результативність - від комунікаційних механізмів впливу на індивіда, інформаційної мети й запитів суспільства. Висновки: конститутивні ознаки, виникнення, завдання й функціонування в сучасному комунікаційному просторі соціальної реклами інспіровані еволюційними змінами динамічного, інформаційно-технічного соціуму, здатного залучати до розв'язання глобальних проблем широкий сегмент масової аудиторії.
  Повний текст PDF - 113.266 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Suprun V.
  • Suprun L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Suprun V. М. Social Advertising in Modern Communication Space / V. М. Suprun, L. V. Suprun // Наука та інновації. - 2018. - Т. 14, № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2018_14_4_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського