Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Петрова С. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова // Рідна школа. - 2016. - № 7. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_7_14 Здійснено цілісне дослідження проблеми становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку. На засадах теоретичного аналізу досліджуваної проблеми уточнено сутність понять "становлення особистості", "становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку". З’ясовано особливості становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку "Перлинка". Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні становлення особистості дитини-підлітка в умовах інтернатних закладів. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі та організаційно-педагогічних умов становлення особистості дитини-підлітка, що перебуває в умовах дитячого будинку (розроблення й упровадження семінару для вихователів "Становлення особистості підлітка в умовах дитячого будинку"; змістове і методичне забезпечення процесу становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку створення здоров’язбережувального середовища в дитячому будинку "Перлинка"). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петрова С. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова // Рідна школа. - 2016. - № 7. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_7_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |