Наукова періодика України Рідна школа


Петрова С. 
Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова // Рідна школа. - 2016. - № 7. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_7_14
Здійснено цілісне дослідження проблеми становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку. На засадах теоретичного аналізу досліджуваної проблеми уточнено сутність понять "становлення особистості", "становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку". З’ясовано особливості становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку "Перлинка". Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні становлення особистості дитини-підлітка в умовах інтернатних закладів. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі та організаційно-педагогічних умов становлення особистості дитини-підлітка, що перебуває в умовах дитячого будинку (розроблення й упровадження семінару для вихователів "Становлення особистості підлітка в умовах дитячого будинку"; змістове і методичне забезпечення процесу становлення особистості дитини-підлітка в умовах дитячого будинку створення здоров’язбережувального середовища в дитячому будинку "Перлинка").
  Повний текст PDF - 119.94 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петрова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петрова С. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова // Рідна школа. - 2016. - № 7. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_7_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського