Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Кушнір І. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір // Рідна школа. - 2015. - № 5-6. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_5-6_11 Розглянуто проблему розвитку маркетингової компетентності (МК) керівників ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації у системі післядипломної освіти. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науково-методичній літературі й управлінської теорії та практиці. Проаналізовано концептуальні підходи щодо маркетингової діяльності педагогічних коледжів, розвитку МК їх керівників. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що розроблена для системи підвищення кваліфікації модель розвитку МК керівників ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації, позитивно впливає як на стан сформованості МК, так і на управлінську діяльність взагалі. Перевірено ефективність форм і засобів організації навчання керівників у процесі курсової перепідготовки та у міжкурсовий період, підготовлено методичні рекомендації щодо впровадження маркетинго-орієнтованого підвищення кваліфікації у систему післядипломної освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнір І. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір // Рідна школа. - 2015. - № 5-6. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_5-6_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |